Selasa, 02 Desember 2008

Liburan






14 komentar:

Bangsari mengatakan...

pripung kang?

bahtiar@gmail.com mengatakan...

bulurejo iku melok kabupaten endi ?

bulurejo mengatakan...

Kabupaten Boyolali kang

bulurejo mengatakan...

sehat bangsari

bulurejo mengatakan...

Duku Bulurejo, Desa Blagung, Kec.Simo, Kabupaten Boyolali

bahtiar@gmail.com mengatakan...

owalah ... nenek moyang ku soko simo - wangsan, soko terminal simo belok kanan ... :)

bulurejo mengatakan...

ndesoku paling ujung kang.. lor terminal simo ono kawedanan simo ngetan terus, karangjati alias kedung lengkong ngetan bablas

bulurejo mengatakan...

Kang bahtiar aku kirim emai nggone sampeyan wis teko urung yoo.

bulurejo mengatakan...

Kang bahtiar aku kirim email nggone sampeyan wis teko urung yoo.

bahtiar@gmail.com mengatakan...

imelku : bahtiar@gmail.com

PENDEKAR TIDAR mengatakan...

wah najan ndusun ning resik apik gilar-gilar mas....

salam kenal mas,
kulo wargo Megelang

The Bitch mengatakan...

waaaaaa temennya penggede BHI ternyatah!

erna citti mengatakan...

iki mas mahmud yo?q wong bulurejo juga

Catatan Bulanan Warga mengatakan...

saya ingin tertarik dengan kota boyolali terutama daerah pelem, simo, saya berharap bapak dapat bercerita banyak tentang simo agar saya semakin mengenal daerah simo, terima kasih